Postaw na relacje – Szkoła Myślenia Pozytywnego

program4 3
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

Postaw na relacje – Szkoła Myślenia Pozytywnego

Na przełomie lutego i marca uczniowie zostali zaproszeni, przez pedagoga szkolnego, do udziału w konkursie „Postaw na relacje”, którego celem było pokazanie wartości relacji jakie budujemy każdego dnia z rodzicem, kolegą, koleżanką, czy ulubionym zwierzakiem. Uczestnicy mogli przygotować prace plastyczne, fotograficzne i literackie. W konkursie wzięło udział 25 uczniów.

https://www.kizoa.com/Video-Editor/d395151562k3263916o2l1/Pasje_SMP_III

Laureaci konkursu:

KATEGORIA – PRACA PLASTYCZNA
KLASY I -III

I MIEJSCE
– Nadia Kostrzewa (2b)/II MIEJSCE – Natalia Bularz (3a), Tomasz Kot (3c), Piotr Waroch (3a), Aleksandra Izdebska (3a), Kazimierz Małodobry (3b), Oliwia Gaweł(3b) , Julia Trela (3b)/
III MIEJSCE – Maria Ohirko (3b), Nela Matwiejew (3b)/WYRÓŻNIENIA – Z. Górska (1a), K.Wywrot (3c), M.Migas (3a), A.Gromala (3a)

KLASY IV -VIII
I MIEJSCE – P.Pawelec (7b) / P.Vazhina (7a)/II MIEJSCE – E.Wołocznik (5a), A.Sosin (5a)/ III MIEJSCE – T.Tomaszek (5a)/WYRÓŻNIENIA – J.Jodłowska (5a), K.Brożek (4b)

KATEGORIA – PRACA FOTOGRAFICZNA

I MIEJSCE – Lena Góra– 4B

KATEGORIA – PRACA LITERACKA

I MIEJSCE– Maria Miczek – 6A/ Magdalena i Joanna Łapczyńskie – 5A

Uczniowie – N.Kostrzewa (2b), M.Miczek (6a), G.Wyrwa (3b) – przygotowali także podcasty oraz prezentacje (4b) dotyczące wpływu pasji i zainteresowań na zdrowie psychiczne.
Zaakcentowali to, że „ Nasza pasja jest naszą siłą”. Billie Joe Armstrong

Projekt miał na celu rozwijanie umiejętności komunikacyjnych, związanych
z samoprezentacją i zdolnością jasnego przedstawiania swoich przemyśleń.
Jest to ważna kompetencja również w kontekście umiejętności komunikacyjnych
w sytuacjach konfliktowych.

Dziękuję:

Nadia Kostrzewa(2b), Karol Wywrot (3c), Tomasz Kot (3c), Natalia Bularz (3a), Piotr Waroch (3a), Aleksandra Izdebska (3a), J.Trela (3b), M.Ohirko (3b), M. Migas (3a)A.Gromala (3a), Z. Górska (1a), O.Gaweł (3b), N.Matwiejew (3b), K. Małodobry (3b), P.Pawelec (7b), P.Vazhina (7a), T.Tomaszek (5a), A.Sosin (5a), E.Wołocznik (5a), J.Jodłowska (5a), K.Brożek (4b), L. Góra (4b), M.Miczek (6a),
M. i J. Łapczyńskie (5a), G.Wyrwa (3b.) oraz klasie 4b wraz z wychowawczynią p. mgr A.Smoleń – Zaborską za przygotowanie prezentacji o swoich zainteresowaniach.

Koordynator projektu: mgr Marta Cieślik – pedagog szkolny

Skip to content