egzam

 Egzamin ósnoklasisty

dzwonek

 

Dzwonki lekcyjne

synergia

Zapraszamy do korzystania z dziennika elektronicznego

paragrafy 

 RODO

Klasy 4-8

Opublikowano: poniedziałek, 28, październik 2019
A. Smoleń-Zaborska


„Moje miasto, moja dzielnica, moja ulica”

Uczniowie klasy 6 b uczestniczą w projekcie „Uczeń – obywatel” - „Moje miasto, moja dzielnica, moja ulica” organizowanym przez MDK im. K. I. Gałczyńskiego. Projekt składa się z cyklu spotkań poświęconych tematyce samorządu krakowskiego – jego historii i teraźniejszości. Obejmuje zajęcia dotyczące zasad działalności Rady Miasta i Prezydenta, zwiedzanie Pałacu Wielopolskich, spotkania z radnymi dzielnicowymi oraz  spacer szlakiem samorządu krakowskiego.

Czytaj więcej: „Moje miasto, moja dzielnica, moja ulica”

Opublikowano: czwartek, 24, październik 2019
W. Greszta-Kudyba


Lekcja z aktorem

16 października mieliśmy przyjemność gościć wujka jednego z uczniów klasy 5a, znanego aktora Pana Pawła Hajnosa.

Czytaj więcej: Lekcja z aktorem

Opublikowano: piątek, 11, październik 2019
K. Świergosz


Zwierzografki, czyli  transfer anastatyczny...

We czwartek, 26 września, klasa 6a uczestniczyła w niezwykłych warsztatach prowadzonych przez panią Justynę Mazur, właścicielkę studia Litograf. Chyba nikt z nas się nie spodziewał, że pod tajemniczą nazwą „Zwierzografki – transfer anastatyczny...” kryją się zajęcia wywołujące tyle emocji.

Czytaj więcej: Zwierzografki, czyli transfer anastatyczny...

Opublikowano: piątek, 20, wrzesień 2019
A. Smoleń-Zaborska


„Wszyscy jesteśmy żołnierzami”

W dniu 12 września 2019 roku uczniowie naszej szkoły wzięli udział w grze terenowej „Wszyscy jesteśmy żołnierzami” w ramach obchodów „Dni Pamięci Ofiar Gestapo”.

Czytaj więcej: „Wszyscy jesteśmy żołnierzami”

Opublikowano: poniedziałek, 16, wrzesień 2019
M. Cieślik


Odkrywamy tajemnice skutecznej nauki

10 i 12 września uczniowie klasy 4a i 4b wzięli udział w warsztatach prowadzonych przez p. Macieja Natanka - pedagoga z Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 3 w Krakowie. Celem zajęć było zapoznanie uczniów z podstawowymi zasadami efektywnego uczenia się oraz zaprezentowanie im mnemotechnik – możliwych do wykorzystania podczas nauki.

Czytaj więcej: Odkrywamy tajemnice skutecznej nauki

Opublikowano: poniedziałek, 10, czerwiec 2019
D. Kozioł


„Baw się fizyką” - Dzień Dziecka w Instytucie Fizyki Jądrowej

31 maja uczniowie klasy 8a obchodzili Dzień Dziecka pod hasłem „Baw się fizyką”. W tym dniu wybraliśmy się do Instytutu Fizyki Jądrowej Henryka Niewodniczańskiego Polskiej Akademii Nauk, aby wziąć udział w warsztatach. Uczestniczyliśmy w 45-minutowym pokazie zaskakujących doświadczeń fizycznych. Oglądaliśmy detektory do badania promieni kosmicznych. Skorzystaliśmy także ze stanowiska, gdzie chętnym uczniom zrobiono tatuaże – na szczęście zmywalne.

Czytaj więcej: Dzień Dziecka w Instytucie Fizyki Jądrowej

Opublikowano: poniedziałek, 10, czerwiec 2019
A. Smoleń-Zaborska


Z historią pomysłowo i wesoło…

Uczniowie naszej szkoły świetnie sobie radzą wykonując projekty historyczne, prace są pomysłowe i pięknie wykonane, a co najważniejsze, jak mówią uczniowie pozwalają one wzbogacić ich wiedzę dotyczącą wybranych zagadnień historycznych.

Czytaj więcej: Z historią pomysłowo i wesoło…

Opublikowano: środa, 22, maj 2019
D. Kozioł


Marzycielska Poczta w klasie 8a


Uczniowie klasy 8a po raz kolejny zaangażowali się

w ogólnopolską akcję pisania listów do chorych dzieci.

Wspólnie wybraliśmy profile

i w grupach przygotowaliśmy kolorowe kartki.

Czytaj więcej: Marzycielska Poczta w klasie 8a

Opublikowano: poniedziałek, 29, kwiecień 2019
R. Markowicz

MATEMATYKA INACZEJ W KLASIE 4C

            Oto jak z trudnym algorytmem dzielenia pisemnego radzono sobie w klasie 4c.

            Aby zapamiętać kolejność wykonywania działań – dzielenia, a następnie mnożenia, odejmowania wyniku mnożenia i spisywania kolejnej cyfry z dzielonej liczby, uczący w tej klasie nauczyciel mgr Roman Markowicz, zaproponował konkurs ze słowami ”dzielimy, mnożymy, odejmujemy i spisujemy”.

Czytaj więcej: MATEMATYKA INACZEJ W KLASIE 4C

Opublikowano: poniedziałek, 29, kwiecień 2019
A. Rzepka

Działalność Koła Naukowego H2Okoń

 

W ramach projektu „Być jak Ignacy” powstało koło naukowe H2Okoń, które jest prowadzone przez zawsze uśmiechniętą panią Anetę. Spotykamy się prawie co tydzień, by dowiedzieć się czegoś nowego o odkryciach naukowych.

Czytaj więcej: Działalność Koła Naukowego H2Okoń